Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Tomková, Michaela ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Hořáková, Veronika (oponent)
V dnešní době, především na trhu s rychloobrátkovým spotřebním zbožím, je zapotřebí odlišit produkty od konkurence. Jednou z možných strategií je extenze značky. Hlavním cílem této práce je analyzovat efekty extenze značky s důrazem na pivní průmysl. Teoretická část práce poskytuje přehled primárního a sekundárního výzkumu, který se týká nových trendů a faktorů ovlivňujících úspěch extenze značky. Praktická část představuje případovou studii české prémiové značky s názvem Frisco. Kvůli rostoucí konkurenci na trhu změnila společnost svoji strategii značky a implementovala její extenzi.
Analýza vybraných výzev při vývozu rychloobrátkového zboží z Mexika a návrh dílčí optimalizace
Kudelová, Jarmila ; Kolář, Petr (vedoucí práce) ; Staroba, Jaromír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývozu rychloobrátkové zboží z Mexika. V rámci teoretické části je vysvětlen pojem rychloobrátkového zboží a popsáno, jaké kroky by všeobecně měly být podniknuty při vývozu rychloobrátkového zboží z Mexika. Dále jsou charakterizovány elementy spojené s námořní dopravou, která je pro vývoz z této země používána nejčastěji. Na konkrétním případu Corony je detailně zobrazena logistická struktura tohoto vývozního procesu. Díky analýze jejího fungování jsou identifikovány hlavní výzvy spojené s používanými dopravci pro tento export a v neposlední řadě jsou navržena dílčí řešení, jež by měla být zavedena za účelem minimalizace výskytu problémových bodů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.